divendres, 9 de novembre del 2007

SOLITUDS DE L'ANNA

AUTOR:Jordi Sierra i Fabra

EDICIÓ:Bromera

ANY PRIMERA EDICIÓ:2005

Nº DE PÀGINES:207

Aquest llibre tracta d'una noia molt jove que surt amb un noi i tots dos cauen a la tentació de fer l'amor sense cap mena de protecció. Les consequències són molt greus. El llibre m'ha agradat molt perquè el trobo molt interessant i realista, i a més crec que pot ajudar a molts nois i noies a prendre precaucions abans de fer alguna cosa amb tants riscs. El recomano com molt bé diu el llibre, a tots els nois i noies, però sobretot a aquells pares que creuen que prohibició és sinònim de protecció.

Natalia Ruiz Abril 4t A

6 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi també m'agradat, perqué es un problema que tots podem patir. I que els pares deurien compendre'ns i no prohibir les coses perquè aixó no es la solució per evitar que passin.

Anònim ha dit...

A mí m'ha agradat molt aquest llibre perquè ens explica una situació complicada que li pot passar a qualsevol noia adolescent.I crec que els pares tindrien que ajudar més en aquests casos.Tambè ens haurien de comprendre en aquestes situacionsi no com li passa la protagonista del llibre, que no es sent recolçada pels seus pares en un moment difícil.

Anònim ha dit...

A mí también me ha gustado mucho este libro porque explica un poco la realidad de las chicas que se quedan embarazadas cuando son muy jóvenes.
Creo que en esos casos tan importantes de la vida los padres más que nunca tienen que estar al 100% apoyándola en lo bueno y en lo malo

Anònim ha dit...

Este libro me ha gustado mucho,ya que habla de un tema que está a la orden del día.Habla también de la incomprensión que tienen algunos padres hacia sus hijos.Leyendo el libro me he dado cuenta que hay veces en las que es mejor apoyar que prohibir porque de lo contrario, pueden pasar cosas como las que pasan en este relato.

Recomiendo este libro a cualquier persona porque desde mi punto de vista,creo que puede ser interesante para jóvenes adolescentes y para personas más maduras.

Anònim ha dit...

Este libro me ha gustado mucho, ya que es un libro muy intersante y trata de un tema muy vivido ahora por los adolescentes. Trata sobre el embarazo no deseado y las consecuencias graves que puede tener.

Recomiendo este libro a cualquier persona, ya que puede ser interesante para jóvenes y para padres.

Anònim ha dit...

Me ha gustado mucho este libro porque habla de la adolescencia y de cosas que nos pueden pasar a todos los adolescentes, por eso pienso que tendrían que leerlo y darse cuenta de lo que puede llegar a suceder por hacer las cosas sin pensar.